web analytics

Klantenservice

Service en bereikbaarheid

Toolsupply streeft naar tevreden klanten. Wij zijn goed telefonisch bereikbaar zijn en beantwoorden elke mail. Via de telefoon staan wij u netjes te woord met eerlijk en ongedwongen advies.

Telefoon:

 

0596 - 857 808
Bereikbaar tijdens openingstijden

Openingstijden:

 

maandag t/m woensdag: 9:00u - 13:00u
donderdag en vrijdag: 9:00u - 17:00u
zaterdag: 10:00u - 12:00u

E-mail:

 

mail@toolsupply-delfzijl.nl

Adres:

 

Zwet 33-D
9902 RM Appingedam

Garantie en reparatie

Ook na uw aankoop kunt u voor service en garantie bij ons aankloppen.

Wij hebben een eigen reparatie-afdeling, zodat u uw defecte machine snel gerepareerd is. Mocht het defect erg specifiek zijn, dan sturen wij de machine voor reparatie naar de fabrikant.

Uw factuur is uw garantiebewijs. Om gebruik te maken van onze service en garantie moet u altijd beschikken over uw factuur.

  • - De kosten van reparaties binnen garantie termijn en kosten welke vallen volgens garantie fabrikant zijn voor rekening van Toolsupply.
  • - De kosten voor het verzenden van het artikel naar Toolsupply en het retourneren van het artikel vanaf Toolsupply naar de eindgebruiker zijn voor rekening van de klant.
  • - De kosten voor het verzenden naar de leverancier en terug zijn voor rekening van Toolsupply.


Mocht uw product binnen de garantietermijn defect raken, dan neemt Toolsupply-Delfzijl de kosten voor haar rekening, op voorwaarde dat:

  • - Het artikel niet is gerepareerd door onbevoegden.
  • - U uw aankoopsbewijs (factuur) kunt overleggen.
  • - Het artikel is gebruikt voor het doel waarvoor het is gemaakt en geen tekenen vertoont van abnormaal gebruik.

De garantietermijn verschilt per merk. Op de pagina garantie vindt u de garantietermijnen.

Retourneren

Indien u uw bestelling retour wilt sturen is dat geen probleem. Dit dient u wel dit binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te melden. U ontvangt dan informatie van ons hoe u het product retour kunt sturen.

Alleen artikelen, die voldoen aan de volgende voorwaarden kunnen retour gezonden worden:

  • - Het artikel is compleet en in de originele staat (indien mogelijk in de originele verpakking).
  • - Het artikel is nog niet gebruikt.
  • - Het artikel is schoon.
  • - Alle bijbehorende montagematerialen zijn aanwezig (indien mogelijk in de originele verpakking).
  • - Alle bijbehorende handleidingen zijn aanwezig.
  • - Alle meegeleverde accessoires zijn aanwezig (indien mogelijk in de originele verpakking).

Toolsupply Delfzijl hanteert het door de wet bepaalde retourneringsbeleid:

"U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. 

Wanneer u een online geplaatste bestelling aan de deur weigerd zijn de gehele gemaakte verzendkosten voor uw rekening.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument."

Voor zakelijke aankopen, dus aankopen gedaan door ondernemers, geldt eveneens géén herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd. Zij hebben zodoende geen wettelijke mogelijkheid om zonder opgave van redenen hun aankoop binnen 14 dagen terug te sturen en hun volledige aankoopbedrag inclusief bezorgkosten terug te krijgen.

Kosten:
De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor uw rekening. Indien gewenst kunnen we tegen een vergoeding uw bestelling ook door ons laten ophalen bij u thuis of op het werk. Wel zo gemakkelijk. Voorwaarde is dat u dan thuis moet zijn en het retourneren pakket niet zwaarder is dan 30 kg.

Account aanmaken

Indien u vaker bij Toolsupply-Delfzijl bestelt, is het een goed idee een account aan te maken. Met een account kunt u uw bestelinformatie bekijken of een nieuwe bestelling plaatsen, zonder alle persoonsgegevens opnieuw in te vullen. In uw account geeft u onder andere uw naam, adresgegevens en e-mailadres op.

De toegang tot uw account is beveiligd met een door u gekozen wachtwoord.

Klachten

Bent u niet tevreden, neem dan contact met ons op via het contactformulier of mail: mail@toolsupply-delfzijl.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om het probleem op te lossen.

Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Indien u er met Toolsupply-Delfzijl niet uitkomt, kunt u terecht bij de Geschillencommissie Webshop, die uw klacht in behandeling zal nemen.

To Top